DESO bylo založeno v roce 2010, každý rok od té doby pro nás znamenal mnoho novinek – uváděli jsme nové produkty, budovali náš tým, získávali nové zákazníky a navazovali nová partnerství. Postupně jsme se etablovali na trhu a budovali brand DESO jako experta na softwarová řešení pro prodejny barev. Rok 2019 byl ale výjimečný, byla to skutečná jízda.

Na trh jsme ve velkém pustili novou generaci našeho tónovacího software Redlike 2. Ten se okamžitě stal bestsellerem díky mnohým inovacím, které přináší na náš trh. Z nejdůležitějších můžeme zmínit moderní a rychlé uživatelské prostředí, unikátní podporu Windows i Linux, nejlepší možnou integraci se všemi typy tónovacích strojů, neomezené možnosti customizace designu i funkcí a také zcela nové funkce jako pokročilý ordering system, pricing system, fulltext search, ovládání pomocí čárových kódu, atd.
Jen v roce 2019 jsme získali několik nových zákazníků z řad největších výrobců barev a také retailerů, výsledkem čehož je více než 2000 nových instalací Redlike 2. Jde ale jen o začátek a pokračující instalace jen u těchto zákazníků přesáhnout dle plánu pro příští rok pravděpodobně hranici 5000 licencí.
Druhý z našich zásadních produktů, business intelligence a machine maintenance tool TMC, se od svého uvedení v roce 2017 postupně etabluje. Big Data či Internet of Things jsou trendem dnešní doby napříč obory, v prodejnách barev jde však o oblast doposud spíše zanedbávanou. Věříme, že i díky naší osvětě, byl však rok 2019 přelomový. TMC přestává být vnímáno jen jako rozšířené statistiky či zajímavá vychytávka a stává se v očích zákazníků velmi žádaným nástrojem s jasně viditelným přínosem.
Uživatelé TMC mění přístup k podpoře prodejen z reaktivního (čekám na hlášení z prodejny) na proaktivní (hned vidím jakýkoliv problém a zahajuji jeho řešení), zároveň jsme přinesli letos nové funkce jako velmi detailní a přesné sledování total cost of ownership, pokročilý ticketovací systém, ale také nové služby, kterými pomáháme s rychlejší úvodní integrací i dlouhodobou údržbou.
V roce 2019 jsme přesáhli 5000 připojených zařízení a počet rychle roste. První zákazníci jsou s námi navíc již třetím rokem a jejich dlouhodobá data ukazují další perspektivu TMC při porovnávání dlouhodobých trendů.
I náš vizualizační nástroj Colorstudio pokračuje v dříve nastaveném rostoucím trendu. Stovky námi vytvořených profesionálních vizualizací ročně pomáhají stále více zákazníkům s výběrem barevných kombinací a našim zákazníkům (výrobci či prodejci barev) pak slouží jako velmi efektivní marketingový nástroj.
Rok 2019 ale znamenal změnu i v základním charakteru naší firmy. Z progresivní firmy částečně startupoveho typu, která budovala své produktové portfolio a pozici na trhu se měníme v regionálně až globálně úspěšného hráče. Důkazem budiž meziroční nárůst tržeb o více než 100%.
Radost nám dělá i fakt, že nový zákazník k nám přichází typicky s poptávkou po jednom produktu a po vyzkoušení spolupráce s DESO ji velmi rychle rozšiřuje o další produkty.
V letošním roce jsme také vybudovali nové Customer care oddělení, které stihlo na konci prosince odbavit již 1000. ticket, vybudovat nové helpdesk weby help.on-redlike.com a help.on-tmc.com a spustit novou službu v podobě pilotních projektů. Ty přináší naším zákazníkům krátkodobou nezávaznou spolupráci, během které detailně zanalyzujeme vaše interní prostředí, odhalíme příležitosti ke zlepšení provozu prodejen, laboratoře či servisu, nasdílíme naše nejlepší zkušenosti a plně integrujeme naše produkty pro pilotní provoz a vyzkoušení dopadu navržených postupů.
DESO tým celkově vyrostl o téměř 40% a třeba taková Vánoční party v 21 lidech již stojí za to!
Za vše vděčíme každému členovi našeho skvělého týmu a vám, našim váženým zákazníkům a partnerům.
Děkujeme za spolupráci a těšíme se na další úžasný rok 2020.
