DESODESODESODESO
  • O nás
  • Redlike
  • TMC
  • ColorStudio
  • Kontakt
  • Kariéra
  • BLOG
  • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
    • DeutschDeutsch

Notify, check, solve

    Home Byznys Notify, check, solve

    Notify, check, solve

    By Martin Mádle | Byznys, Funkce | Comments are Closed | 15 ledna, 2020 | 0

    Obchod s barvami vyžaduje určitou podporu při řešení každodenního provozu. Jde zejména o témata spojená s provozem stroje – běžná údržba, chyby stroje, problémy s počítačem, software či dalšími používanými zařízeními jako shaker, tiskárny, čtečky čárových kódu, apod. Časté mohou být požadavky spojené s chybnými či chybějícími recepturami, ale také problémy s koloranty, řízení skladových zásob (chybějící koloranty nebo naopak zbytečně velké zásoby) a mnohé další.

    Dodavatelem takového vybavení obchodů je dnes nejčastěji výrobce barev, který tak musí zajistit také kvalitní podporu vlastními silami či prostřednictvím nějakého partnera. A právě v této oblasti dochází v poslední době k zásadnímu rozvoji. 

    Od reaktivního přístupu k proaktivnímu

    Dnešním standardem je reaktivní přístup – první akci (žádost o podporu) musí provést operátor, servis následně reaguje odpovídajícím zásahem. K žádosti o podporu se přitom nejčastěji používá telefon či dokonce fax (email). O nekritických problémech se tak servis většinou ani nedozví. Často může jít i o jednoduché problémy či například nedostatky při obsluze stroje, které by se daly snadno vyřešit třeba jen změnou práce se strojem. Drobné potíže mohou vygradovat v extrémním případě třeba až k poškození stroje.

    Druhou možností je přístup proaktivní, kdy je servis automaticky informován o jakémkoliv problému na stroji v momentě, kdy se problém objeví.

    Nástroje pro tento přístup máme dnes již k dispozici. Stroje mohou být jednoduše propojeny do jedné sítě a v reálném čase sdílet informace o všech operacích, chybách či o způsobu údržby.


    Výsledek je v obou případech podobný, závažné problémy jsou opraveny. Proaktivní přístup má ale zásadní dopad na vnímání prodejny (problémy se řeší „sami“) a také na náklady, jelikož se mnoha problémům předchází.

    Notify-Check-Solve

    Klíčovou funkcí pro proaktivní přístup je systém notifikací, které okamžitě informují odpovědné osoby o jakémkoliv problému, neobvyklém stavu stroje nebo nekorektním způsobu používání.

    Druhým krokem je schopnost ověřit detailní informace o stroji, odhalit možné příčiny problému a určit další potřebné kroky. K těmto účelům slouží například časová osa všech operací provedených na stroji, dlouhodobé detailní statistiky, vzdálené připojení na stroj a další.

    Většinu problémů lze dnes často také provést vzdáleně s jedinou výjimkou hardwarového problému v samotném stroji. 

    Preventivní přístup jako další krok

    A co dále? Dnešní nástroje umožňují sledovat dlouhodobé chování strojů, díky čemuž lze provádět první kroky k preventivnímu přístupu. Některé problémy lze předvídat dle životnosti jednotlivých dílů, vlastností kolorantů, apod. O tomto tématu si řekneme příště.

    TMC
    NextPrevious

    VÍTEJTE NA DESO BLOGU

    Děkujeme Vám, že jste navštívili náš nový blog, na kterém s vámi chceme sdílet naše znalosti a zkušenosti z oboru. 

    Zajímalo by vás nějaké další téma? Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.  

    Nejnovější příspěvky

    • Tým DESO strávil společný teambuildingový víkend 31. 3. 2022
    • Colors without formulas, searching for competitive colors 1. 11. 2021
    • Receptury vs. měrné jednotky pigmentů 1. 11. 2021
    • Redlike Light – nenahraditeľný pomocník 2. 6. 2021
    • 3 spôsoby ako dosiahnuť tú najlepšiu cenu 5. 5. 2021

    Kategorie

    • Byznys
    • Funkce
    • Náš Helpdesk
    • Nezařazené
    • Releasy
    • Toto je DESO

    Štítky

    2019 ColorStudio3 CS3 DESO pf2020 R2 TMC

    O nás

    Jsme nezávislá společnost zaměřující se na vývoj software pro tónovací průmysl.
    Naše mise je přinášet jiný pohled našim zákazníkům, tvořit nové trendy a posouvat celý náš průmysl kupředu.

    Stavíme každý vztah na férovém jednání, špičkových produktech a službách, flexibilitě a individuálním přístupu.

    Našimi hlavními produkty jsou tónovací software Redlike, vizualizační software ColorStudio a Business Intelligence nástroj TMC pro tónovací stroje.

    Kontaktní informace

    DESO development, s.r.o.
    Křižíkova 2697/70, 612 00 Brno
    Czech Republic
    DIČ: CZ29220505

    Tel: (+420) 511 140 680
    info@deso.cz

    Copyright 2020 DESO development | All Rights Reserved
    • O nás
    • Redlike
    • TMC
    • ColorStudio
    • Kontakt
    • Kariéra
    • BLOG
    • ČeštinaČeština
      • EnglishEnglish
      • DeutschDeutsch
    DESO
    We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
    Cookie SettingsAccept All
    Manage consent

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Vždy povoleno
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
    CookieDélkaPopis
    cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
    cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
    cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
    cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
    cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
    viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    ULOŽIT A PŘIJMOUT