Kromě obchodních dat uchovává TMC taky všechny záznamy o chybách a stavech Vašich strojů. Sledování servisní mapy Vám dá rychlý přehled o aktuálním stavu i všech vzniklých problémech.
Co však dělat v případě, že zrovna nejste přítomni u monitoru a nesledujete obrazovku? I na tyto případy jsme připraveni. Díky servisním reportům a notifikacím Vám neuteče žádná zajímavá informace.
Notifikace – Určete si, co Vás zajímá!
Nastavení toho, které stavy Vás zajímají, se provádí v profilu uživatele. Zatržením příslušného stavu určíte, že chcete být informováni o tom, když stroj do některého ze zvolených stavů přejde.
Windows
Přihlásíte-li se ve svém prohlížeci do TMC, při změně stavu Vám automaticky vyskočí Windows notifikace v pravém dolním rohu.
Notifikace do mobilu
Pokud používáte naši servisní aplikaci, notifikaci o změně stavu obdržíte v tu samou chvíli také do Vašeho mobilního telefonu.
Servisní reporty
Pokud Vám více vyhovuje dostávat upozornění emailem, jsou tu pro vás servisní reporty.
Princip je pak stejný, jako u ostatních notifikací. Jakmile stroj přejde do stavu zvoleném při vytváření reportu, všichni uživatelé zvolení v reportu obdrží e-mail s odpovídající informací.
Neváhejte kontaktovat naše Customer Care oddělení pro více informací o správném nastavení a používání servisních notifikací.