DESODESODESODESO
  • O nás
  • Redlike
  • TMC
  • ColorStudio
  • Kontakt
  • Kariéra
  • BLOG
  • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
    • DeutschDeutsch
  • DESO SUPPORT
    Potřebujete naši pomoc? Kontaktujte nás kdykoliv

Špičkové produkty si zaslouží špičkový support. Naše oddělení péče o zákazníka zajistí rychlou implementaci našich produktů bez zbytečných starostí. Hlavním cílem je přitom vždy spokojený a samostatný zákazník.

Cílem DESO je přinášet inovace, ušetřit vám starosti, pomoci zefektivnit provoz tónovacích strojů. Dobře si přitom uvědomujeme, že kvalitní produkty jsou jen jednou polovinou. Tou druhou jsou navazující služby a právě ty nás zásadně odlišují od standardu na trhu. S čím vám můžeme pomoci?

Pomoc při startu

Začátky nemusí být těžké, ne s naší pomocí

S každým novým software se pojí úvodní konfigurace, přípravy, instalace, zaškolování, hledání těch správných cest, jak může software pomoci právě mně. Pomůžeme vám s přípravami databází, instalacemi, správným nastavením, prvními kroky při každodenní práci.

2nd line support

Stále vám kryjeme záda připraveni pomoci

Každý zákazník je unikátní a vždy se tak mohou objevit specifická témata nebo dokonce technické problémy. Jsme vám kdykoliv k dispozici jako váš second line support připravený pomoci všude tam, kde si již nevíte rady.

Customization

... dělá rozdíl mezi dalším software a průlomovým nástrojem

S rostoucími zkušenostmi můžete objevit spoustu oblastí, kde by se vám software mohl přizpůsobit, nebo které by vám software mohl pomoci vyřešit. Nebojte se na nás obrátit se specifickými požadavky, právě ty přinesou skutečný rozdíl.

Pilotní projekty

Nechte to na nás, výsledek vás překvapí

Pilotní projekt je krátká nezávazná spolupráce, během které vám předáme naše zkušenosti, identifikujeme oblasti, kde vám může software pomoci a pomůžeme vše připravit a otestovat v reálném provozu. Na závěr si budete jisti, co od software čekat a jak jej implementovat.

Potřebujete naši pomoc?

Vytvořit ticket

Využijte některou z možností

jak nás kontaktovat

efektivně a přehledně

Použijte naše ITSM

Založte ticket, sledujte jeho stav, dostávejte průběžné notifikace o stavu jeho zpracování, komunikujte s naším týmem. Naše ITSM je jednoduchým, ale mocným nástrojem, který umožňuje udržet si přehled o všech otevřených tématech, řídit priority, budovat a sdílet know-how.

support@deso.cz

support@deso.cz je často nejjednodušší a nejjistější cesta, každý email zaslaný na naše servisní oddělení ihned obdrží náš first-line manager, který zajistí jeho nejrychlejší odbavení.

Servisní linka pro urgentní případy

Máte skutečně urgentní požadavek, nebo je jednodušší vysvětlit problém po telefonu? V takových případech nás neváhejte kontaktovat na naší hotline +420 608 540 590.

DESO online helpdesk

Průběžně pro vás budujeme znalostní databázi spojenou s našimi produkty. Informace o Redlike získáte na help.on-redlike.com, informace o TMC pak na help.on-tmc.com. Nemáte registrovaný přístup? Chybí vám zde nějaké informace? Dejte nám vědět!

Vzdálená podpora

Je lepší něco jednou vidět, nežli o tom stokrát jen slyšet. Pro zvýšení Vaší vlastní soběstačnosti nabízíme ukázku našich zkušeností abyste se je mohli naučit replikovat. Pokud nemáte TeamViewer, stáhněte si náš a pošlete nám Vaše ID a heslo pro připojení.

Čas je klíčový

Čas je to nejcennější, co máme, a proto se snažíme s ním nakládat rozumně a efektivně. Náš tým podpory je vždy připraven Vám pomoci, denně v 8:00 – 16:00 SEČ – bezpodmínečně.

Na nás se můžete spolehnout

Náš support tým

O naše zákazníky se stará kdokoliv, kdo je v konkrétním případě potřeba, nicméně nejčastěji se na supportu setkáte s našimi customer care managery:

Martin – zkušený matador v oblasti zákaznické podpory a vedoucí support teamu. Může Vám pomoct doslova s čímkoliv v angličtině i češtině, ale i tikety v němčině jsou pro něj vítanou výzvou!

Bára – TMC je jako její druhé jméno. Spravuje TMC helpdesk, poskytuje školení v českém a anglickém jazyce a ráda pomůže s Vašimi začátky jako i s pokročilým nastavením.

Mariana – posila týmu, která má na starosti nejen přípravu databází, ale i pomoc při implementaci pilotních projektů.

David – nejnovější člen naší posádky na supportu. Může Vám pomoct s čímkoliv v angličtině i češtině. Jestliže nezná odpověď na Vaši otázku v čase jejího položení, rozhodně ji bude znát při uzavírání tiketu.

O nás

Jsme nezávislá společnost zaměřující se na vývoj software pro tónovací průmysl.
Naše mise je přinášet jiný pohled našim zákazníkům, tvořit nové trendy a posouvat celý náš průmysl kupředu.

Stavíme každý vztah na férovém jednání, špičkových produktech a službách, flexibilitě a individuálním přístupu.

Našimi hlavními produkty jsou tónovací software Redlike, vizualizační software ColorStudio a Business Intelligence nástroj TMC pro tónovací stroje.

Kontaktní informace

DESO development, s.r.o.
Křižíkova 2697/70, 612 00 Brno
Czech Republic
DIČ: CZ29220505

Tel: (+420) 511 140 680
info@deso.cz

Copyright 2020 DESO development | All Rights Reserved
  • O nás
  • Redlike
  • TMC
  • ColorStudio
  • Kontakt
  • Kariéra
  • BLOG
  • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
    • DeutschDeutsch
DESO
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT