

Německé překlady – Herzlich Willkommen, liebe Kunden!
S radostí Vám oznamujeme, že jsme do TMC přidali německé překlady! Doufáme, že to našim německým zákazníkům značně usnadní práci s aplikací. Berto to však prosím jako beta verzi, určitě budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu.

Sdílené stroje – Dělíte se o tónovací stroj s nějakým dalším výrobcem barev?
Jsou situace, kdy jsou dvě různé produktové značky tónovány na jednom stroji ve vlastnictví například maloobchodníka. Nový Release 2.6.0 však dovoluje mít obchodní data ve více TMC aplikacích ve stejnou chvíli, takže každý může mít svá data ve svém rozhraní. Pokud vás toto téma zajímá více, kontaktujte svého Account Managera.

Vylepšení automatického zpracování dat – významně urychluje zpracování skipped událostí
Vaše data vyžadují určitou péči, aby byla uchována v pořádku a připravena k použití pro uživatele TMC. Jedním z hlavních cílů TMC je udržovat takové operace co nejjednodušší, ale bohužel některé zdroje dat nejsou dostatečně přesné. Z tohoto důvodu máme v TMC pravidla pro automatické zpracování dat. Novinkou je, že pravidla pro zpracování skipped událostí lze nyní aplikovat na všechny vaše počítače, a proto je mnohem snazší jejich nastavení.
Pravidlo pro všechny stroje je potenciálně velmi nebezpečné, buďte proto opatrní při jejich vytváření. Pro vytváření pravidel stále platí pravidlo – konkrétnější pravidlo má vždy vyšší prioritu.

Pravidla pro rychlá tónování
Ve většině tónovacích softwarů lze provést operaci ručního tónování. V těchto případech však operátor velmi často nevybírá velikost balení. To ve výsledku způsobí určitou nekonzistenci v datech, s níž si však TMC umí poradit. Pro zpracování unknown tónování lze nyní vytvořít pravidlo s velikostí balení nula.
Úprava notifikace při založení tiketu
TMC je svými uživateli více a více považováno nejen za statistický nástroj, ale spíše za komplexní softwarové řešení pro odvětví výroby barev. Jedním z příkladů těchto funkcí je náš tiketovací systém, který pro Vás neustále zlepšujeme.
Poté co je v TMC založen ticket, obdrží celé servisní oddělení a nebo zvolený servnisní technik notifikaci, informující o jeho založení. Tato emailová notifikace nyní obsahuje více informací o tiketu jako takovém, ihned vidíte jeho název a také popis. Je zde také tlačítko Go to ticket. Kliknutím na toto tlačítko budete přesměrování přímo do detailu tiketu, kde jej můžete dále upravovat.

V Releasu jsme si toho pro Vás připravili mnohem víc! Podívejte se na kompletní changelog na našem helpdesku.
… a .. na mapě služeb můžete najít velikonoční vajíčka! 🙂