
Vylepšení TMC Dashoardů – práce s grafy nikdy nebyla jednodušší!
Obchodní část TMC prošla velkou optimalizací a to od základu. Kromě skvělé optimalizace výkonu přinášíme také vylepšenou logiku pro práci se skupinami. Doteď bylo možno použít machine count pouze s dimenzí času, nyní lze používat i u dalších typů.

Vlastní balení ve statistice TMC – nestačí Vaším zákazníkům standardní balení produktů?
Integrace mezi Redlike a TMC byla vylepšena. V minulosti byly všechny vlastní balení považovány za UNKOWN a musely být zpracovány ručně v tabulce přeskočených událostí (skipped). Nyní umí TMC rozeznat vlastní balení vytónované v Redliku a na základě nastavení dané TMC instalace je automaticky vloží do statistik jako nestandardní balení.

Stav spojení – nejrychlejší způsob jak zjistit aktuální stav počítačů
Podstatou servisní mapy je poskytovat informaci o stavu vašich strojů. Pokud dojde ke změně stavu vašeho stroje, mapa vám to ihned ukáže. Zobrazení změn, je ale závislé na nastavení přechodů mezi stavy, například po kolika hodinách se stroj přepne ze stavu OK do stavu not responding. Díky tomu může docházet k situacím, že stroj je stále ve stavu OK, i když počítač je již vypnutý. Vy tím pádem nemůžete provádět některé servisní úkony jako vzdálené připojení, screenshoty, posílání updatů, zálohy atd. K vyřešení těchto situací jsme přidali do Service tools filter Connection state, který zobrazuje aktuální spojení mezi TMC serverem a Collectorem. Je tedy mnohem spolehlivějším ukazatelem dostupnosti počítače jako takového.

Vylepšení tiketů – kompexní tiketovací systém je připraven k používání
Od minulého releasu stále pokračujeme ve vylepšování našeho ticketovacího systému. Došlo k vylepšení notifikací při předávání ticketů. Servisní technik nyní může také přidávat přílohy. Zlepšením prošel také smart chat. Nyní se každá akce, která se s ticketem provede, zaloguje do chatu (například změna technika, priority, stavu, poznámky). Díky tomu vám neunikne žádná důležitá informace

Jste připraveni dozvědět se více? Na našem TMC helpdesku najdete kompletní changelog.