DESODESODESODESO
  • O nás
  • Redlike
  • TMC
  • ColorStudio
  • Kontakt
  • BLOG
  • ČeštinaČeština
    • EnglishEnglish
    • DeutschDeutsch

TMC Summer Release 2.7.0

    Home Releasy TMC Summer Release 2.7.0

    TMC Summer Release 2.7.0

    By Barbora Chumlenová | Releasy | Comments are Closed | 4 srpna, 2020 | 0

    Vylepšení TMC Dashoardů – práce s grafy nikdy nebyla jednodušší!

    Obchodní část TMC prošla velkou optimalizací a to od základu. Kromě skvělé optimalizace výkonu přinášíme také vylepšenou logiku pro práci se skupinami. Doteď bylo možno použít machine count pouze s dimenzí času, nyní lze používat i u dalších typů.

    Vlastní balení ve statistice TMC – nestačí Vaším zákazníkům standardní balení produktů?

    Integrace mezi Redlike a TMC byla vylepšena. V minulosti byly všechny vlastní balení považovány za UNKOWN a musely být zpracovány ručně v tabulce přeskočených událostí (skipped). Nyní umí TMC rozeznat vlastní balení vytónované v Redliku a na základě nastavení dané TMC instalace je automaticky vloží do statistik jako nestandardní balení.

    Stav spojení – nejrychlejší způsob jak zjistit aktuální stav počítačů

    Podstatou servisní mapy je poskytovat informaci o stavu vašich strojů. Pokud dojde ke změně stavu vašeho stroje, mapa vám to ihned ukáže. Zobrazení změn, je ale závislé na nastavení přechodů mezi stavy, například po kolika hodinách se stroj přepne ze stavu OK do stavu not responding. Díky tomu může docházet k situacím, že stroj je stále ve stavu OK, i když počítač je již vypnutý. Vy tím pádem nemůžete provádět některé servisní úkony jako vzdálené připojení, screenshoty, posílání updatů, zálohy atd. K vyřešení těchto situací jsme přidali do Service tools filter Connection state, který zobrazuje aktuální spojení mezi TMC serverem a Collectorem. Je tedy mnohem spolehlivějším ukazatelem dostupnosti počítače jako takového.

    Vylepšení tiketů – kompexní tiketovací systém je připraven k používání

    Od minulého releasu stále pokračujeme ve vylepšování našeho ticketovacího systému. Došlo k vylepšení notifikací při předávání ticketů. Servisní technik nyní může také přidávat přílohy. Zlepšením prošel také smart chat. Nyní se každá akce, která se s ticketem provede, zaloguje do chatu (například změna technika, priority, stavu, poznámky). Díky tomu vám neunikne žádná důležitá informace

    Jste připraveni dozvědět se více? Na našem TMC helpdesku najdete kompletní changelog.

    No tags.
    NextPrevious

    VÍTEJTE NA DESO BLOGU

    Děkujeme Vám, že jste navštívili náš nový blog, na kterém s vámi chceme sdílet naše znalosti a zkušenosti z oboru. 

    Zajímalo by vás nějaké další téma? Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.  

    Nejnovější příspěvky

    • Karty 3. 2. 2021
    • Sprievodca základného nastavenia 6. 1. 2021
    • Vánoční TMC Release 2.8.0 18. 12. 2020
    • UFI Kódy – výzva hotová 8. 12. 2020
    • Redlike 1.6 1. 12. 2020

    Kategorie

    • Byznys
    • Funkce
    • Náš Helpdesk
    • Releasy
    • Toto je DESO

    Štítky

    2019 ColorStudio3 CS3 DESO pf2020 R2 TMC

    O nás

    Jsme nezávislá společnost zaměřující se na vývoj software pro tónovací průmysl.
    Naše mise je přinášet jiný pohled našim zákazníkům, tvořit nové trendy a posouvat celý náš průmysl kupředu.

    Stavíme každý vztah na férovém jednání, špičkových produktech a službách, flexibilitě a individuálním přístupu.

    Našimi hlavními produkty jsou tónovací software Redlike, vizualizační software ColorStudio a Business Intelligence nástroj TMC pro tónovací stroje.

    Kde nás najdete?

    Click to open a larger map

    Kontaktní informace

    DESO development, s.r.o.
    Křižíkova 2697/70, 612 00 Brno
    Czech Republic
    DIČ: CZ29220505

    Tel: (+420) 511 140 680
    info@deso.cz

    Copyright 2020 DESO development | All Rights Reserved
    • O nás
    • Redlike
    • TMC
    • ColorStudio
    • Kontakt
    • BLOG
    • ČeštinaČeština
      • EnglishEnglish
      • DeutschDeutsch
    DESO