
Top shades – zjistěte, které barevné odstíny jsou nejoblíbenější!
Přemýšleli jste někdy, jakou barvou vymalovat svůj dům nebo obývací pokoj? Už si nemusíte dále lámat hlavu, my totiž víme, jaké barvy jsou právě v kurzu. S našimi zbrusu novými daty o odstínech si můžete prohlížet nejpoužívanější barvy s různou úrovní detailů. Cítit se na modrou barvu? Můžete zkontrolovat, zda ve vašem okolí také malují do modra a nebo jste to pouze vy.


Navíc jsme obarvili také dimenzi pro koloranty a báze. Nyní na dashboardu uvidíte skutečnou barvu kolarantu a ne pouze náhodně vybraný odstín.

Přehled tiketů – používejte TMC jako plnohodnotný tiketovací systém
Na servisním dashboardu najdete nad servisní mapou přehledovou lištu pro tikety. Na první pohled získáte rychlou přehled o stavu všech vašich tiketů. Jistě oceníte také to, že se lišta automaticky obnovuje. Abychom vylepšili práci s tikety ještě více, přinášíme možnost filtrovat tikety v mapě. Díky tomu jednoduše uvidíte, která prodejna má nějaký otevřený tiket a která ne.

Ruční odbavení chyb – v TMC Vám již nikdy neunikne žádná důležitá chyba
Jak se stav stroje mění s novými operacemi, může se stát, že některou chybu na stroji přehlédnete. Obzvláště v případě, že stav svých strojů nesledujete nepřetržitě. Víme, že některé chyby mohou být důležitější než jiné, stejně jako skutečnost, že některé stroje je třeba sledovat mnohem pečlivěji . To je důvod, proč přinášíme možnost ručního odbavení chyb. Můžete buď definovat, které chyby musí být odbaveny ručně, nebo určit stroje, které musí být vyřešeny ručně, bez ohledu na to, k jaké chybě dojde.


Barevný náhled kolorantů a receptury – aneb barev nikdy není dost!
Pro naše zákazníky používající Redlike přinášíme novinku barevných náhledů pro použité odstíny v receptuře a také náhled samotné receptury. Tyto údaje jsou dostupné v Timelině a na detailu jednotlivých tónování. Zákazníci s jiným tónovacím softwarem mohou získat alespoň náhled pro použité koloranty, a to po zadání příslušných RGB hodnot v Administraci TMC.


V Releasu jsme si toho pro Vás připravili mnohem víc! Podívejte se na kompletní changelog na našem helpdesku.